Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol:)a
Dołączył: 20 Kwi 2007 Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: grupa 2 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 19:43, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Obrony zaczynaja sie o 8 rano. Ja pierwsza wchodze, potem Kasia, poniewaz jestesmy z innej specjalizacji, ale wszyscy powinni byc wczesniej. Trzeba zgrac wszystkie prezentacje na ich laptop lub plyte,zeby pozniej nie robic zamieszania z szukaniem prezentacji no i przygotowac sale, a my z Kasia nie bedziemy tego same robic jako,ze pierwsze idziemy na odstrzal:).
Dzieki Arek za informacje to na pewno nam pomoze w przygotowaniu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
agawa
Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:23, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś obrony przebiegły bardzo pomyślnie: wszyscy bez problemu dostali 4+ i 5. Nie ma co sie denerwować panuje raczej przyjazna atmosfera...za wszystkich broniacych sie 24.06 trzymam kciuki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chris Moderator
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:09, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Może więcej szczegółów? Jak to wszystko wygląda itp.??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dudi
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 19:36, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze raz serdecznie gratuluję w imieniu swoim i Magdy wszystkim tym którzy się obronili (9os.). Dziekan jeśli zadawał pytania to z prezentacji, recenzent i promotor starali się trzymać pytań które podali swoim magistrantom.
Spotkanie organizacyjne dla osób których obrona odbędzie się 24.06 w tę środę(16.06) o 10 w szklanym budynku. Bukiety dla prowadzących będą po 40zł, musimy się dogadać w innych sprawach organizacyjnych i zarezerwować serwis w dziekanacie. Proszę zabrać ze sobą gotówkę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TommyJ Administrator
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 313 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: grupa 2
|
Wysłany: Pon 19:41, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
gratuluje pierwszym magistrom!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
agawa
Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:19, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie obowiązywał przewidywany przez nas schemat że promotor zadaje jedno pytanie a recenzent dwa. Wyglądało to bardzo różnie...jedni mieli po 5 pytań inni tylko 3 w zależności jak dużo mieli do powiedzenia na zadane pytania. Dziekan o ile zadaje pytania to raczej tylko odnośnie prezentacji. Po prezentacji siada sie na przeciwko komisji i w sumie normalnie sie z nimi rozmawia (dają naprowadzające pytania jak ktoś czegoś nie wie). Tak naprawdę ta obrona to tylko formalnośc bo nie da sie tego nie zdać
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
agnieszka
Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:45, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
osoby broniące się 24 czerwca -dzięki że aż 6 osób na 22czy tez 25 dzisiaj się pojawiło aby obgadać sprawę kosztów naszej obrony czyli bukietów, poczęstunków itd. dla komisji - masakra
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dudi
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 23:02, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zaraz zrobię listę kto ile płaci. Składamy się po:
-2zł na bukiet dziekana
-40zł kosztuje bukiet dla prom./recenzenta (im więcej osób ma tego samego tym taniej)
-15zł jedzenie
Oczywiście się z wami rozliczę co do grosza i oddam resztę w dniu obrony.
Potrzebne będą osoby które pomogą mi w dniu obrony przynieść prowiant z auta/pokroić i posprzątać na koniec.
Zachowaliście się nie fair w stosunku do mnie i kolegów/koleżanek którzy przyszli na 10 (tylko 1 osoba mnie powiadomiła że jej nie będzie). Mam nadzieję że chociaż pieniądze szybko wpłacicie.
Nr.konta: 79 1050 1575 1000 0023 1276 8159 Andrzej Dudek
z dopiskiem: obrona mgr
Zaraz utworzę listę kto ile płaci.
Proszę mnie informować gdyby ktoś był zapisany na czerwiec, a się nie wyrobił i idzie na termin lipcowy.
Moje gg: 6806844
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudi dnia Czw 13:01, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dudi
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 9:07, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
24 broni się 18os, nie wiem jak z 1 osobą z ekol.
Bińczycki 67zł
Drąg 38zł
Dzięcioł 67zł
Gersztyn 32,5zł
Ślipko 32,5zł
Reszta już zapłaciła, proszę wpłacić do soboty wieczorem bo za ciasto muszę wpłacić zaliczkę !!
Będziemy mieli 12 prowadzących (promotor/recenzent) i dziekan.
Osoby chętne do pomocy zgłaszać się na gg.
Miłego dnia
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dudi
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 19:07, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W środę o 12:30 spotkamy się aby ustawić stoły i zgrać prezentacje. Osoby które w tych godzinach będą w pracy proszone będą o podanie swoich prezentacji osobą z grupy lub przesłanie ich do mnie na adres: [link widoczny dla zalogowanych]. Obrona w związku z dużą liczbą magistrantów rozpocznie się w czwartek od 7:30
To wszystko postanowił koordynator w postaci prof Karczewskiej.
Nie znam koordynatora obron które odbędą się dnia 25.06 , jest kilka wersji ale podobno osoba z gleb się tym zajmuje.
Na wszelki wypadek zabierzcie swoje prezentacje ze sobą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudi dnia Śro 20:53, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TommyJ Administrator
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 313 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: grupa 2
|
Wysłany: Pon 15:09, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś jak mniej więcej mają wyglądać prezentacje, ile slajdów i co ma się na nich znajdować?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dudi
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 15:23, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj macie rozpiskę kto o której wchodzi, choć i tak musimy tam być od rana
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chris Moderator
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:35, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
TommyJ napisał: | Wie ktoś jak mniej więcej mają wyglądać prezentacje, ile slajdów i co ma się na nich znajdować? |
Idź z tym pytaniem do swojego promotora Powinien wiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|